Zgłoś projekt do II etapu Tubądzin Design Awards

II etap prestiżowego konkursu Tubądzin Design Awards dobiega końca. Na prace projektantów, architektów oraz studentów międzynarodowe jury, na czele z Alanem Starskim, czeka do 31 sierpnia. 

Tubądzin Design Awards to ogromna szansa dla projektantów oraz studentów kierunków architektonicznych, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności w branży. Udział w konkursie otwiera przed nimi drzwi do międzynarodowej kariery. Drugi etap edycji 2022 powoli dobiega końca. Na zgłoszenia uczestników Grupa Tubądzin czeka do 31 sierpnia. Tegoroczna formuła konkursu została poszerzona o nową kategorię specjalną CultureFORM, utworzoną z myślą o kulturze i sztuce we współczesnym świecie. 

W TDA nagradzani są nie tylko uczestnicy, którzy dotrą do ścisłego finału, ale również zwycięzcy poszczególnych etapów. Na laureatów czekają nagrody finansowe i rzeczowe, nagrody specjalne od sponsorów oraz wysokiej wartości pakiety profesjonalnych programów do projektowania od Partnerów konkursu. Ponadto, sylwetki autorów najciekawszych projektów pojawią się w mediach branżowych i w magazynie Elle Decoration.

Aby zgłosić się do udziału w konkursie wystarczy wypełnić krótki formularz dostępny na stronie Tubądzin Design Awards | 2022 (tubadzin.pl) i nadesłać prace w wybranych kategoriach: Young Power, Everyday Design, Unlimited Architecture oraz w kategorii specjalnej Culture Form. Uczestnik może nadesłać nieograniczoną liczbę prac!

Każdy może wybrać swój ulubiony projekt z I etapu

Do 7 września trwa głosowanie na nagrodę publiczności dla najlepszego projektu I etapu Tubądzin Design Awards na platformie Facebook.

– Tubądzin Design Awards to konkurs, który daje uczestnikom ogromne możliwości. Mają oni szansę na zwycięstwo zarówno w poszczególnych kategoriach, etapach, jak i w głosowaniu publiczności, która na bieżąco śledzi przebieg wydarzenia. Uczestnicy I etapu, mają więc wciąż szansę na uhonorowanie przez zasiadających „na widowni” internautów. – mówi Ewa Kryszkiewicz, Manager Działu Rozwoju i Współpracy z Architektami Grupy Tubądzin.

Zadanie dodatkowe

W kategorii CultureFORM przygotowano wyjątkowe zadanie dodatkowe. „Zaprojektuj toalety Teatru Wielkiego Opery Narodowej w Warszawie” polega na stworzeniu interesującej wizji przestrzeni łazienkowych znajdujących się na terenie instytucji. Projekt ma wpisać się zarówno w klimat samego budynku, jak i szeroko pojętej sztuki architektonicznej. Zwycięska koncepcja zostanie zrealizowana, zaś jej autor na stałe wpisze się w historię Teatru Wielkiego Opery Narodowej w Warszawie.

Zwycięzca otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 2 000 euro oraz będzie miał możliwość wzięcia udziału w pracach zespołu projektowego Teatru Wielkiego Opery Narodowej w Warszawie. Projekty toalet można nadsyłać do 30 listopada 2022 r.

Grupa Tubądzin należy do najlepiej rozpoznawalnych producentów płytek ceramicznych w Polsce. Od prawie 40 lat wyznacza trendy wzornicze, wprowadza nowatorskie produkty i rozwiązania. W Polsce jest pionierem w produkcji płyt wielkoformatowych, sięgających rozmiarem aż 120 x 240 cm. Jej produkty, wytwarzane z najwyższej jakości surowców, znajdują zastosowanie w każdej przestrzeni, nie tylko łazienkowej. Najwyższej jakości płytki, do złudzenia przypominające drewno, marmur czy beton, produkowane w oparciu o najnowocześniejsze światowe technologie są znakiem rozpoznawczym Grupy Tubądzin. 

Tubądzin zaprasza do współpracy wybitnych twórców designu i kultury (wśród nich m.in. Maciej Zień, Dorota Koziara, Wojciech Siudmak), organizuje prestiżowy konkurs dla młodych projektantów i architektów – Tubądzin Design Awards oraz angażuje się w działania edukacyjne, społeczne i ekologiczne.

Płytki marki Tubądzin powstają z naturalnych i szlachetnych surowców, a do ich zdobienia stosowane są bezpieczne dla zdrowia i przyrody barwniki. Mając na uwadze dbałość o środowisko, firma Tubądzin promuje zasady zrównoważonego rozwoju i inwestuje w innowacyjne rozwiązania – m.in. technologię Continua+ czy nowoczesną suszarnię rozpyłową ATM 36, przyczyniając się tym samym do redukcji zużycia energii i emisji dwutlenku węgla do atmosfery. Firma angażuje się również w projekty proekologiczne i podejmuje działania zmierzające do wzrostu świadomości społeczności lokalnej w tym zakresie.