Targi NAHB International Builder’s Show uznawane są za największe na świecie targi branży budowlanej, przyciągające blisko 70 000 gości z ponad 100 krajów. W tym roku wśród międzynarodowych wystawców nie zabrakło mocnego, polskiego akcentu! Swoje najlepsze projekty zaprezentowali topowi producenci polskiej branży wykończenia wnętrz. Wśród nich znalazła się firma Deftrans – wiodący producent mebli łazienkowych. Polskie stoisko wzbudziło duże zainteresowanie, co świadczy o coraz większej otwartości klientów amerykańskich na wysokiej jakości, europejski design.
Udział firmy Deftrans w tym prestiżowym wydarzeniu był możliwy dzięki współpracy z Polską Agencją Inwestycji i Handlu oraz Encore Gallery – firmą z siedzibą w Chicago, która jako pierwsza na amerykańskim rynku oferuje nowoczesne materiały designerskie z Polski oraz innych krajów europejskich. Do stworzenia polskiego stoiska, zaprosiły one topowych producentów branży ceramicznej i łazienkowej. Deftrans połączył swoje siły z takimi markami jak Ceramika Paradyż, Tubądzin, VOX, Maxfliz i Maxlight, tworząc wyjątkowe stoisko, będące wizytówką najlepszego, polskiego designu.
– Zależało nam na tym, aby polskie stoisko było świadectwem najwyższej klasy europejskiego rzemiosła, doskonałości projektowej i innowacyjności. Marki, które zaprosiliśmy do współpracy nie są przypadkowe – to liderzy i pionierzy, których podejście do projektowania wyznacza trendy i redefiniuje standardy kreatywności i jakości. – mówi Aleksandra August z Encore Gallery.
Z kolei, Michał Kucharski, Menedżer Eksportu Deftrans, podkreśla, że stoisko zyskało ogromne uznanie, co świadczy o otwartości klientów amerykańskich na nowe stylistyczne propozycje prosto z Europy:
– Dobór poszczególnych mebli od firmy Deftrans był tak przemyślany, by zachować europejski styl ekspozycji i jednocześnie uwzględnić preferencje amerykańskich inwestorów. Zaprezentowaliśmy na przykład meble lakierowane, które w Stanach nie są tak popularne. Nasze stoisko wyróżniało się kompleksowym podejściem do projektowania, prezentując pełne spektrum możliwości wyposażenia łazienki – od pięknej, wielkoformatowej glazury, poprzez różnorodne modele armatury, aż po szeroki wybór idealnie współgrających z nimi mebli łazienkowych.
Według Prezesa Zarządu Deftrans, Tomasza Defratyka, udział w targach IBS był dla firmy znaczącym krokiem w kierunku ekspansji na rynek amerykański, ale wyzwaniem pozostanie adaptacja do zupełnie nowych realiów biznesowych.
– Udział w targach IBS był dla nas szansą na sprawdzenie możliwości ekspansji na zupełnie odmienny od europejskiego – zarówno pod względem technicznym jak i dotyczącym preferencji wzorniczych – rynek amerykański. Niemniej jednak, dzięki targom, udało nam się nawiązać kontakty, które mogą przynieść obiecujące rezultaty, dlatego raz jeszcze dziękuję Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu oraz przedstawicielom Encore Gallery za zaproszenie nas do udziału w tej prestiżowej imprezie. – podsumowuje Tomasz Defratyka.
Udział Deftrans w targach IBS to kolejny krok w ciągłym rozwoju firmy. Polski producent stale poszerza obecność na rynkach europejskich, ugruntowując tym samym swoją pozycję na arenie międzynarodowej.