Wyposażasz mieszkanie lub dom? Asystent Klienta w Galerii Wnętrz DOMAR doradzi!

W wyniku ostatnich, wzmożonych zmian w aktywności zakupowej konsumentów, wzrosła popularność nowoczesnych narzędzi pozwalających na kompleksową obsługę różnych kanałów komunikacji z klientami. Dotyczy to również galerii wnętrzarskich – stąd z myślą o przystosowaniu się do nowych warunków, zwiększeniu komfortu zakupów oraz oszczędności czasu, Galeria Wnętrz DOMAR wprowadziła bezpłatną usługę Asystenta Klienta. O jej szczegółach opowiada Aldona Mioduszewska, Dyrektor Marketingu w Galerii Wnętrz DOMAR.

Galeria Wnętrz DOMAR

Aldona Mioduszewska – Dyrektor Marketingu Galerii Wnętrz DOMAR

Mateusz Ozdoba  – Asystent Klienta     Galerii Wnętrz DOMAR

A czym wyróżnia się tego typu usługa? Jak wyjaśnia Aldona Mioduszewska, obowiązkiem Asystenta Klienta – Mateusza Ozdoby – jest oprowadzanie, doradztwo oraz wyszukiwanie interesujących nas produktów lub salonów sprzedaży: „Zna on Galerię Wnętrz DOMAR od podszewki. Szybko wskazuje poszukiwane salony sprzedaży lub podpowiada, w których z nich znajdują się konkretne modele mebli. Mateusz może doradzić także osobom przeprowadzającym remonty w wyborze artykułów wykończenia wnętrz. Opracowuje trasę „zwiedzania”, dzięki której w odpowiednich dla klienta godzinach można bliżej poznać dostępny asortyment. Ten aspekt jest szczególnie ważny, ponieważ olbrzymia oferta produktów w każdym ze 100 sklepów różni się cenowo, stąd kompetentne doradztwo będzie wyjątkowo istotne dla klientów oszczędnie gospodarujących budżetem”.

Asystent Klienta Galerii Wnętrz DOMAR nie tylko umawia się z klientami na miejscu, ale także obsługuje czat na stronie: „Najczęściej zadawane są pytania o konkretny mebel lub podsyłane są jego zdjęcia. W odpowiedzi, Asystent Klienta lokalizuje produkt w danym salonie i przekazuje dodatkowe informacje na jego temat. Często zdarza się jednak, że po rozmowie z Mateuszem osoby zainteresowane danym asortymentem przychodzą po prostu do galerii i już wspólnie przeglądają ofertę.” – dodaje Dyrektor Marketingu Galerii Wnętrz Domar.

Galerie Wnętrzarskie ułatwiają zakupy oferowanych przez siebie rozwiązań wprowadzając wiele nowoczesnych udogodnień, które pozwalają na komfortowe i spokojne zakupy, ale również na sporą oszczędność czasu. Dopasowując się do aktualnej sytuacji, Galeria Wnętrz DOMAR wprowadziła bezpłatną usługę Asystenta Klienta, dzięki której klienci w relacji F2F oraz online otrzymują profesjonalne doradztwo, ale i przyjacielskie wsparcie.

O Galerii Wnętrz DOMAR:

Wrocławska Galeria Wnętrz DOMAR to największa galeria wyposażenia wnętrz w Polsce. Na 24 000 m² swoje stoiska ma ponad 100 najemców, którzy mają w swojej ofercie produkty wyposażenia wnętrz i materiałów wykończeniowych – począwszy od mebli, poprzez dekoracje, wyposażenie kuchni, podłogi, dywany, firany, zasłony, tapety, oświetlenie, kominki, drzwi, schody czy okna a nawet systemy do inteligentnych domów. Ponadto w Galerii Wnętrz DOMAR znajdują się: market Biedronka i drogeria Rossmann a także restauracja, klub fitness, szkoła tańca, bank i apteka.

www.DOMAR.pl