Sprzedaż toalet myjących Geberit AquaClean przekroczyła milion egzemplarzy, a zadowolonych użytkowników tych urządzeń jest znacznie więcej. Ci, którzy mieli już okazję przekonać się jak wygodne jest mycie miejsc intymnych po skorzystaniu z toalety, polecają je innym. Każdy może sprawdzić, ile świeżości daje delikatny prysznic wodą – wystarczy po prostu… skorzystać z toalety Geberit AquaClean.
Z myślą o tych, którzy cenią siłę merytorycznych argumentów, przygotowaliśmy 5 powodów.
1. Nowy standard higieny
Użytkownicy toalet myjących Geberit AquaClean przyznają, że na początku sami byli zaskoczeni komfortem i świeżością, którą daje delikatne mycie pupy wodą.
Często słyszymy od Klientów, że odkąd mają u siebie toaletę z funkcją higieny intymnej Geberit odczuwają wręcz dyskomfort korzystając z konwencjonalnego wc poza domem – mówi Paweł Karaś, menedżer produktu Geberit. Czy ktokolwiek z nas woli myć ręce tylko mokrą chusteczką albo zamiast prysznica stosować suche środki myjące? Raczej nie. Tylko woda jest w stanie zapewnić prawdziwą czystość. Codzienny prysznic to norma, Geberit idzie dalej, promując zmiany w sposobie zachowywania higieny osobistej w toalecie.
2. Personalizacja
Mając świadomość, że strefy intymne to miejsca szczególnie wrażliwe, użytkownicy toalet Geberit AquaClean mogą dostosować parametry mycia (a w przypadku niektórych modeli również suszenia) do indywidualnych potrzeb. Jedna toaleta jest w stanie sprostać potrzebom każdego z domowników! Optymalny zestaw funkcji: temperaturę i intensywność strumienia wody oraz powietrza suszącego, możemy zaprogramować na stałe, korzystając z pilota, bezprzewodowego panelu sterowania lub aplikacji Geberit AquaClean.
3. Ekologia
Choć woda jest niezastąpiona w utrzymaniu codziennej higieny, musimy dbać o jej zasoby. Nowoczesne toalety myjące Geberit AquaClean powstają nie tylko z myślą o naszym codziennym komforcie, ale również w trosce o środowisko naturalne. Testy przeprowadzone z wykorzystaniem metody IMPACT World+ potwierdzają, że wpływ urządzeń Geberit AquaClean na środowisko jest niższy niż w przypadku konwencjonalnych toalet, a także w sytuacji korzystania z toalety i bidetu, nie wspominając już o tradycyjnym prysznicu. Mając w łazience taką toaletę z powodzeniem możemy zrezygnować np. z nawilżanych chusteczek, które nie służą naszej planecie.
4. Bezkompromisowa czystość
Posiadacze toalet myjących Geberit AquaClean mogą zapomnieć o szorowaniu urządzenia z użyciem agresywnych środków czystości! Nowoczesna technologia i przemyślany design sprawiają, że są to produkty niezwykle łatwe w czyszczeniu. Bezkołnierzowa miska ustępowa Rimfree® z technologią TurboFlush® oraz idealnie gładkie szkliwo KeraTect® to rozwiązania, które zapobiegają gromadzeniu się osadów, bakterii i drobnoustrojów. Ale to jeszcze nie wszystko! Przed i po każdym użyciu ramię natryskowe jest automatycznie opłukiwane świeżą wodą. Daje to użytkownikom gwarancję absolutnej czystości i higieny.
5. Design na najwyższym poziomie
Osobistym wyzwaniem dla mnie jako projektanta, było zapewnienie, aby toalety myjące AquaClean nie wyglądały jak urządzenia techniczne, lecz aby ich konstrukcja umożliwiała doskonałe wpasowanie się w układ łazienki – mówi Christoph Behling, odpowiedzialny za design toalet myjących Geberit AquaClean.
Idealna harmonia technologii i wzornictwa sprawia, że na pierwszy rzut oka trudno dostrzec innowacyjne rozwiązania techniczne ukryte w prostej i smukłej misce ceramicznej. Elegancki, lekki design Geberit AquaClean doceniło jury najbardziej prestiżowych międzynarodowych konkursów. Topowe modele Mera oraz Sela nagrodzono m.in. tytułem Red Dot oraz iF Product Design Award.
Kąpiel pod prysznicem jest już nieodłącznym elementem naszej codzienności. Higiena intymna z użyciem wody to najpewniejszy i najprostszy sposób, by czuć komfortową czystość w ciągu dnia. Dzięki toaletom myjącym mamy ją dosłownie na wyciągnięcie ręki – wystarczy nacisnąć przycisk.
Więcej informacji na www.geberit-aquaclean.pl
Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).