Aplikacja Homla uznana za jedną z najlepiej zaprojektowanych aplikacji na światowym rynku

Homla wyznacza nowy standard zakupów w branży home&decor. W odpowiedzi na światowe trendy e-commerce stworzyła aplikację, która otrzymuje pierwsze słowa uznania za design oraz UX amerykańskich specjalistów, a dzięki niej świat wystroju wnętrz jest dostępny na wyciągnięcie ręki.

Analizy rynkowe pokazują, że biznes aplikacji mobilnych wciąż ma wiele do zaoferowania. Jak wynika z raportu data.ai „State of Mobile 2023”, liczba pobrań aplikacji na całym świecie wzrosła o 11 proc. r/r. w ubiegłym roku, a użytkownicy z 10 największych rynków spędzili średnio więcej niż 5h w aplikacjach mobilnych.

Budując pozytywne doświadczenia konsumentów i podążając za trendami w świecie mobile, Homla postawiła na aplikację, dzięki której zakupy stają się jeszcze łatwiejsze, przyjemniejsze i szybsze. Funkcjonalności wdrożone w aplikacji oraz jej design zostały docenione na łamach artykułu agencji DesignRush (B2B MarketPlace z siedzibą w USA), jako jedna spośród 11 najlepiej zaprojektowanych aplikacji.

„Projekt aplikacji Homla autorstwa agencji Holdapp przenosi użytkownika w świat wystroju wnętrz, który może mieć na wyciągnięcie ręki, dzięki intuicyjnemu interfejsowi, doskonałej funkcjonalności i nowoczesnym efektom wizualnym. P​rzeglądanie i kupowanie są proste i szybkie, idealnie dopasowane do mobilnego stylu życia użytkowników aplikacji!” – czytamy w artykule (https://www.designrush.com/best-designs/apps/trends/best-app-designs-great-ux).

DesignRush docenił aplikację Homla podkreślając kilka funkcjonalności, które sprawiają, że spędzanie czas w aplikacji jest dla użytkownika przyjemnością. Suwak deski rozdzielczej, który ułatwia poruszanie się po aplikacji, zaawansowane filtrowanie produktów pomagające użytkownikom zawęzić wyszukiwanie i znaleźć to, czego szukają, czy przejrzysta architektura informacji.  Połączenie wszystkich tych funkcjonalności sprawia, że nawet na małych ekranach smartfonów przeglądanie jest intuicyjne i wygodne.


„Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientek, łącząc piękno technologii z funkcjonalnością i podążając za rosnącym znaczeniem m-commerce uruchomiliśmy aplikacje mobilną, jako alternatywny kanał sprzedaży. Sukces aplikacji Homla to z jednej strony efekt rozwiązań technologicznych, z drugiej inspirujących i angażujących treści. Szczególnie istotne w budowaniu pozytywnych doświadczeń klientów jest sukcesywne poszerzanie jej o nowe funkcjonalności, nad czym pracujemy każdego dnia. Zapraszam do pobrania aplikacji Homla bezpłatnie w sklepach Google Play i APP Store.” – mówi Krzysztof Świerzak, Dyrektor E-commerce w Homla.

Klienci HOMLA dzięki aplikacji mobilnej posiadają dostęp nie tylko do bogatej i zróżnicowanej oferty produktowej oraz atrakcyjnych promocji, ale także mają w niej wygodny dostęp do klubu lojalnościowego Homla Smart Club. Każdy członek klubu ma dostęp do specjalnych promocji, a uzbieranymi punktami może opłacić część swoich zakupów.

Więcej informacji na temat aplikacji mobilnej Homla dostępnych jest tutaj: https://homla.com.pl/pobierz-aplikacje