Atrakcyjne oferty JYSK na Black Friday

Black Friday (ang. Czarny Piątek) to intensywny czas odwiedzin w sklepach i możliwość zakupów w JYSK w wyjątkowo korzystnych cenach, z rabatami aż do 70%. W tym roku Czarny Piątek przypada 25 listopada, a kampania promocyjna artykułów w JYSK obejmuje w tym zakresie termin od 23 do 27 listopada, włączając sprzedaż online.

Oferty promocyjne w kampanii Black Friday obejmują wyjątkowe promocje w skali całego roku. Klienci mają możliwość nie tylko przygotować się na okres świąteczny w zakresie wyposażenia domu, ale również doposażyć sypialnie, czy zaopatrzyć się w produkty na chłodne dni okresu jesienno-zimowego.

JYSK, jak co roku przygotował bardzo dobre oferty, w których ponad 2000 artykułów będzie w obniżonych cenach z rabatami sięgającymi do 70%. Dotyczy to wszystkich artykułów, poza produktami oznaczonymi kategorią: zawsze niska cena.

Tworząc ofertę na kampanię Black Friday, zwracamy uwagę na potrzeby naszych klientów w nadchodzących miesiącach. W tym roku szczególne znaczenie mogą mieć produkty związane ze wzrostem komfortu ciepła i grzania, w związku z trudną sytuacją na rynku energii. Dodatkowo mamy przed sobą ważny dla wielu Polaków moment w roku, czyli świąteczne spotkania z najbliższymi. Zaplanowane promocje powinny ułatwić te przygotowania. Oprócz atrakcyjnych cen, warto zwrócić uwagę na nasze obietnice klienckie, jak zwroty bez ograniczeń czasowych, czy gwarancja ceny – mówi Sylwia Filimon, dyrektor komunikacji w JYSK Polska.

Czas wzmożonych zakupów jest również związany z dostępnością produktów dla klientów. Wielokanałość zakupów ma tutaj ogromne znaczenie. Produkty w dobrej ofercie można nabyć zarówno w sklepach stacjonarnych JYSK, jak i w sklepie internetowym, czy przy połączeniu obydwu kanałów poprzez usługę Click&Collect (Zamówi i Odbierz).

Click&Collect czyli łatwiejsze zakupy w Black Friday

Dużym udogodnieniem dla klientów, chcących skorzystać z atrakcyjnych promocji kampanii Black Friday jest usługa Zamów i Odbierz (Click & Collect). Klient, który zdecyduje się na wypełnienie koszyka zakupowego online, będzie mógł odebrać zamówienie i opłacić w sklepie już po 30 minutach.

Poprzez system Zamów i odbierz klienci mają możliwość zakupów w wygodny i niezależny czasowo sposób. Dodatkowo odbiór osobisty pozwala uniknąć kosztów dostawy. Załoga sklepu skompletuje zamówienie, przygotuje do odbioru przy stanowisku kasowym i poinformuje klienta w ciągu 30 minut o możliwości odbioru produktów. To klient zadecyduje kiedy chce odebrać produkty: czy od razu po 30 minutach, czy w innym dogodnym terminie. Jedynym ograniczeniem jest fakt, że zamówienie można odebrać w godzinach otwarcia sklepu, najpóźniej dzień po utworzeniu rezerwacji.

 

 

 


JYSK to międzynarodowa sieć handlowa o skandynawskich korzeniach, która wspiera aranżacje każdej przestrzeni domowej, czy ogrodu.

Obecnie sieć JYSK obejmuje ponad 3200 sklepów w 48 krajach, oferując bardzo dobrą ofertę dla klientów, niezależnie od tego czy preferują zakupy stacjonarne, czy online.

Założyciel Lars Larsen otworzył swój pierwszy sklep w Danii w 1979 roku. Dziś JYSK zatrudnia 30 000 pracowników.

JYSK jest częścią rodzinnej grupy Lars Larsen. Obroty globalne JYSK wyniosły 4,87 miliarda euro w roku finansowym 2021-22.

W Polsce JYSK istnieje od 2000 roku. Siedziba znajduje się w Gdańsku.

JYSK Polska obejmuje ponad 270 sklepów i zatrudnia około 2 500 osób, wliczając Centrum Dystrybucji w Radomsku.