Targi ISH odbywające się we Frankfurcie nad Menem to największa impreza targowa branży sanitarnej w Europie. Co dwa lata gromadzą się na niej twórcy, wystawcy i zwiedzający z całego świata. Podczas tegorocznej edycji wśród wystawców nie mogło zabraknąć firmy Deftrans, która zaprezentowała aż 11 kolekcji meblowych, w tym kilka nowości.
Deftrans na targach ISH
Tegoroczne targi ISH upłynęły pod znakiem odważnych wariacji kolorystycznych. Stoisko firmy Deftrans, o powierzchni ponad 90m2, fantastycznie wpisało się w ten dominujący nurt. Ekspozycja utrzymana była w ciepłych odcieniach beżu i pomarańczu. Kolor ten został bezpośrednio zaczerpnięty z prezentowanej kolekcji MO-RE, która wprowadza na rynek zupełnie nowe, szerokie podejście do personalizacji łazienki. Możliwości aranżacyjne serii MO-RE pozwalają bowiem na niemal całkowitą modyfikację zabudowy, według osobistych upodobań i preferencji użytkownika. Zarówno walory funkcjonalne, jak i świeży design kolekcji wzbudziły duże zainteresowanie gości odwiedzających stoisko Deftrans.
Poza kolekcją MO-RE, na ekspozycji znalazły się inne propozycje polskiego producenta, w tym znane modułowe kolekcje: Senso marki Defra oraz Metro System i Stilla marki NAS. Premierowo mogliśmy też zobaczyć sześć zupełnie nowych serii: Fuego, Isole, Avola marki Defra oraz serie Line, Fiora i Lozano spod szyldu marki NAS. Każda z ekspozycji skupiona była wokół szerokich możliwości funkcjonalnych mebli – były tu więc propozycje pozwalające ergonomicznie urządzić zarówno bardzo małe łazienki, jak duże salony kąpielowe.
Przyjemnym tłem dla toczących się spotkań i rozmów był wkomponowany w ekspozycję element fototapety z malowniczym pejzażem Doliny Baryczy. Motyw natury wprowadził nieskrępowany, kojący klimat, wprowadzając gości w dobry nastrój, a jednocześnie – podkreślając przywiązanie producenta do dbałości o rodzimy region i lokalne dziedzictwo kulturowe oraz ekologiczne. Miłym akcentem była też możliwość skosztowania oryginalnych przysmaków, wywodzących się z kulinarnych tradycji Doliny Baryczy.