Domoteka działa aktywnie mimo ograniczeń. Wsparcie dla najemców, klientów i ciekawe promocje

Trudne, nietypowe warunki wymagają niestandardowego podejścia – doskonale wie to Centrum Wyposażenia Wnętrz Domoteka. W obecnej sytuacji maksymalnie wykorzystuje swój potencjał zarówno stacjonarnie, jak i w świecie wirtualnym. Z uwagi na to, że zgodnie z obowiązującymi regulacjami rządowymi do 27 listopada jedynie część sklepów może prowadzić tradycyjną działalność, kluczową rolę odgrywają aktywności online. A tych jest dużo!

Na początek dobra wiadomość dla miłośników tradycyjnych zakupów – Domoteka nadal do siebie zaprasza! Obecnie klienci mogą odwiedzić następujące sklepy: Akademia Harmonika, Aleotti, Bodo, Comitor, Mise, Retrocegła (showroom), Selene Materace (showroom), Top Kolor i VOX Podłogi. Pozostałe pracują zdalnie, nadal oferując klientom pełną obsługę. Od 28 listopada Domoteka wraca do standardowego funkcjonowania – wszystkie sklepy stacjonarne będą otwarte. Dzięki temu klienci mogą ponownie spotkać się z najlepszym designem nie tylko przed ekranem komputera.

Zakupy i poradnictwo w świecie wirtualnym

Większość najemców Domoteki nie ma obecnie możliwości prowadzenia stacjonarnej sprzedaży. W związku z ich trudną sytuacją Domoteka podjęła stosowne działania, które mają służyć dla nich wsparciem. Dostosowanie się do nowych warunków to również wyjście naprzeciw potrzebom klientów. Domoteka nie tylko oferuje funkcjonalne, świetnie zaprojektowane meble i inne produkty do wyposażenia wnętrz, lecz także stale służy cennymi poradami. Klienci mogą więc zdalnie kontaktować się z najemcami i ekspertami wybranych salonów, a także korzystać tą drogą ze wskazówek m.in. w zakresie doboru idealnych mebli oraz wyposażenia wnętrz. Dodatkowym wsparciem jest też blog z treściami poradnikowymi i inspirującymi wskazówkami aranżacyjnymi. Baza tekstów jest stale uzupełniana i dostępna pod adresem: https://domoteka.pl/domoteka-blog/

Domoteka zaprasza również na odbywające się cyklicznie webinary Domodesign, które wystartowały już w październiku. Pozwalają one lepiej poznać asortyment salonów Domoteki w poszczególnych kategoriach. Wszystkie spotkania prowadzone są przez architektów wnętrz: Martynę Banaszczuk oraz Ewelinę Białobrzewską (ekspertów programu Pomagamy Urządzać). Każdy z webinarów (trwający ok. 1,5 h) dotyczy konkretnego pomieszczenia lub tematu, dostarczając wiedzę w zakresie oferty Domoteki oraz najważniejszych zasad projektowych. Do tej pory odbyły się już webinary związane z kuchnią, salonem, sypialnią, łazienką oraz zasadami home stagingu. Informacji o kolejnych odsłonach cyklu warto na bieżąco wypatrywać na Facebooku Domoteki: https://www.facebook.com/domoteka.warszawa

Aktywna działalność online idzie też w parze z ciekawymi promocjami z okazji zbliżającego się Black Friday, a także sezonu przedświątecznego. Dobre przykłady? Do 30 listopada można korzystać z rabatu 20% w Ernestrust, do 30% w Alabaster Gallery i nawet do 50% w DlaSpania i Eccelent Meble. Swoje atrakcyjne oferty przygotowały też takie sklepy, jak m.in. Livingroom, Aksonometria, Mościccy czy Meblik. Więcej informacji o promocjach znajduje się na stronie: https://domoteka.pl/promocje/

Innowacyjne narzędzia 3D

Doskonałym wsparciem dla klientów w zakupach online jest też specjalne narzędzie 3D działające od wiosny. Jest ono proste i funkcjonalne, a co ważne, pozwala się wcielić w rolę projektanta wnętrz. Meble z oferty Domoteki można włączyć w aranżację domu, mieszkania czy biura, tak aby sprawdzić, jak prezentują się w danej przestrzeni i czy pasują do niej kolorystycznie. Wystarczy wejść na stronę Domoteki i wybrać produkt. Narzędzie 3D jest dostępne na telefonach z systemami Android oraz iOS. Oprócz tego klienci mogą wybrać się na wirtualny spacer po Domotece oraz wybranych salonach (https://domoteka.pl/strefa-3d/).

Mimo trudnej sytuacji i ograniczeń Domoteka nie spoczęła na laurach, a wręcz przeciwnie – maksymalnie oraz kreatywnie wykorzystuje możliwości, jakie zapewniają m.in. narzędzia online. Dzięki temu klienci nadal mogą robić zakupy, a także korzystać z cennych porad w zakresie aranżowania wnętrz.

Domoteka to pierwszy w Polsce obiekt handlowy w całości dedykowany wyposażeniu wnętrz. Położona niespełna 20 minut od centrum Warszawy, posiada w swojej ofercie produkty ponad 600 marek z całego świata. Klienci Domoteki, poza wyposażeniem do wszystkich pomieszczeń domu czy mieszkania, znajdą tu także bogatą gamę usług, kompetentny personel, a przede wszystkim inspiracje i wiedzę wzorniczą.

Właścicielem DOMOTEKI jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery – wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie i Azji. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 3,1 miliarda euro zawiera ponad 57 centra i parki handlowe w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji, Turcji i Chinach, posiadających łącznie ponad 2300 sklepów (www.pradera.com). Nieruchomością zarządza spółka BNP Paribas Real Estate Poland.