Mironowicz & Popowicz Furniture, polska marka specjalizująca się w tworzeniu na wymiar mebli klasy premium, poszerzy ofertę najemców warszawskiego Centrum Designu. 16 sierpnia w Domotece otworzył się pierwszy w Warszawie salon stacjonarny tej cenionej pracowni projektowej. Pomiędzy stronami podpisano umowę na wynajem przestrzeni o powierzchni 62 m2. Premiera nowej marki premium wieńczy udany okres dla największego w Polsce centrum wyposażenia wnętrz.
Nowy salon M & P Furniture w Domotece
M & P Furniture to polska marka z wieloletnim doświadczeniem, która specjalizuje się w projektowaniu i realizacji mebli na wymiar klasy premium. Na portfolio M & P Furniture składa się ponad 250 zrealizowanych projektów oraz ponad 30 000 kompleksowo zaprojektowanych metrów kwadratowych ekskluzywnych przestrzeni mieszkalnych – apartamentów i domów na terenie Warszawy i innych polskich miast. Pracownia projektowa oferuje klientom współpracę na każdym etapie urządzania wnętrz, od koncepcji po finalne wykonanie i montaż. W jej portfolio jest więc zarówno wyposażenie salonu, sypialni, garderoby, pokoju dziecięcego, jadalni, jak kuchni czy łazienki. Jak przyznają architekci z pracowni, misją M & P Furniture jest promowanie pasji do naturalnych materiałów oraz najwyższej jakości produktów, które są fundamentem elegancji i ponadczasowego designu we wnętrzach. Znakiem rozpoznawczym marki jest też indywidualne, spersonalizowane podejście, które sprawia, że każdy projekt spod jej kreski jest niepowtarzalny i dopasowany do potrzeb klienta.
Z eksperckiej wiedzy architektonicznej oraz doświadczenia w realizacji wnętrz premium M & P Furniture od piątku korzystać mogą klienci Centrum Designu Domoteka. 16 sierpnia otworzył się tam bowiem pierwszy w Warszawie salon stacjonarny marki. Z tej okazji z myślą o pierwszych klientach salonu została przygotowana specjalna oferta – rabat 16% na wszystkie produkty obowiązujący od 16.08.2024 do 16.10.2024 r. Marka zapowiada także organizację w przyszłości szeregu aktywności dedykowanych profesjonalistom, pasjonatom designu i wszystkim osobom planującym urządzenie własnego wnętrza: szkoleń, eksperckich prezentacji i konsultacji.
Domoteka wciąż na topie
Pomiędzy Domoteką a M & P Furniture podpisana została długoterminowa umowa na leasing przestrzeni o powierzchni ponad 60 m2. Podpisanie umowy i otwarcie nowego salonu wieńczy udany pod względem komercjalizacji przestrzeni handlowej drugi kwartał 2024 dla Centrum Designu Domoteka. W okresie całego I półrocza 2024 centrum podpisało i przedłużyło umowy na łączną powierzchnię ponad 3 500 m2 z najemcami wnętrzarskimi takimi jak: Resin Concept, NAP, Comitor, Halupczok, JMB Design, Aris Concept, Mościccy Meble, DlaSpania, Belbazaar.
„Otwarcie pierwszego w Warszawie salonu stacjonarnego M & P Furniture wieńczy bardzo udany dla Domoteki okres I połowy 2024 r. pod kątem współpracy z najemcami. Przedłużenie umów leasingowych z wieloletnimi oraz nowymi najemcami jest twardym dowodem na to, że Centrum Designu Domoteka jest atrakcyjnym i bezkonkurencyjnym w branży wyposażenia wnętrz i designu obiektem handlowym w skali całej Polski” – komentuje Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, Właściciela Domoteki.
Domoteka to pierwszy w Polsce obiekt handlowy w całości dedykowany designowi. Położona niespełna 20 minut od centrum Warszawy, posiada w swojej ofercie produkty ponad 600 marek z całego świata. Klienci Domoteki, poza wyposażeniem do wszystkich pomieszczeń domu czy mieszkania, znajdą tu także bogatą gamę usług, kompetentny personel, a przede wszystkim inspiracje i wiedzę wzorniczą. Właścicielem Domoteki oraz parków handlowych HOMEPARK jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery – wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 3,4 miliarda euro zawiera ponad 59 centrów i parków handlowych w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji, Turcji oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich posiadających łącznie 2,500 sklepów. (www.pradera.com). Nieruchomością zarządza spółka BNP Paribas Real Estate Poland. Za komercjalizację odpowiada Cushman & Wakefield.