GAME CHANGER W URZĄDZANIU WNĘTRZ OD VOX

Doświadczenie gamingowe zmienia świat wokół nas i coraz silniej wpływa na zwyczaje konsumenckie. Dotyczy to również branży wnętrzarskiej, a prekursorem zmian na tym polu jest VOX. Marka właśnie zaprezentowała koncepcję VOXBOX STUDIO, opartą na połączeniu najbardziej zaawansowanych technologii gamingowych ze światem retail. Może być ona wdrażana nie tylko w Polsce – już działa testowy punkt w centrum Madrytu a jeszcze w marcu rozpocznie się pilotaż w Dubaju.

W dobrze zaprojektowanej grze komputerowej działamy intuicyjnie. Czujemy, że świat, w którym się poruszamy niemal nie ma granic. Dzięki programowi do aranżacji wnętrz VOXBOX, który korzysta z technologii zapożyczonej ze świata gier, możemy to wyjątkowe poczucie wolności mieć również podczas urządzania naszych domów.

VOXBOX STUDIO

VOXBOX od samego początku miał nie tylko dać odpowiedź na pytania, jak zaplanować pokój czy mieszkanie lub czy wybrane elementy wnętrza zmieszczą się w danym pomieszczeniu, lecz miał pozwolić użytkownikowi zakochać się w produktach i w całym projekcie wnętrza. Dlatego przy tworzeniu tego programu wybraliśmy technologie ze świata gier wiedząc, że będą się one rozwijały w kierunku, na którym nam zależało najbardziej – na cyfrowym, wiernym odzwierciedleniu rzeczywistości. Jakość obrazu była dla nas priorytetem.

VOXBOX to zaawansowany, a jednocześnie intuicyjny program do projektowania wnętrz, którego nie musisz się uczyć. Jeśli Ty lub twoje dzieci grają w gry typu Sims lub Minecraft, poradzą sobie z łatwością z VOXBOX. Tworzymy modele 3D tak, aby jakość wizualizacji zachwycała. Wisienką na torcie jest wykorzystanie okularów VR, czyli wirtualnej rzeczywistości, dzięki którym po zaprojektowaniu swojej przestrzeni można do niej wejść i poczuć się jakbyśmy w niej faktycznie byli, zanim wydamy przysłowiową złotówkę na zakup produktów użytych do stworzenia danego wnętrza.

Okulary VR – VOXBOX Studio

Wizualizacja wykonana w programie VOXBOX

Jednym z ważniejszych aspektów VOXBOX jest fakt, że “przedmioty”, których używamy w programie, aby stworzyć swoją przestrzeń, to realne produkty, które mają swoją nazwę, opis, wymiary i cenę. Za pomocą jednego kliknięcia możemy dodać je do koszyka sklepu internetowego.  Rozwiązanie to wdrożone zostało kilka lat temu zarówno jako aplikacja dostępna on-line dla każdego odwiedzającego stronę vox.pl, jak i efektywne narzędzie wsparcia sprzedaży dla sieci salonów. A dziś staje się elementem nowej propozycji biznesowej – opowiada head of e-commerce VOX Maciej Syroczyński.

KOLEJNY LEVEL: VOXBOX STUDIO

Program VOXBOX jest sercem nowego modelu biznesowego, który VOX właśnie premierowo zaprezentował w warszawskim hotelu Hilton, podczas organizowanych przez siebie Targów VOX – wydarzenia o charakterze B2B, skierowanego m.in. do partnerów biznesowych i projektantów wnętrz. Koncepcja VOXBOX Studio opiera się na połączeniu najbardziej zaawansowanych technologii gamingowych z branżą retail. Siłą napędową do rozwoju całego modelu jest chęć stworzenia nowego doświadczenia w obszarze projektowania wnętrz, prezentacji produktów i procesu transakcyjnego. Architektoniczny projekt VOXBOX STUDIO powstał we współpracy ze studiem konsultingowo-projektowym Bidermann+Wide, specjalizującym się w tworzeniu architektury wnętrz i systemów komunikacji wizualnej.

W VOX systematycznie analizujemy trendy i wychwytujemy tendencje, które będą wpływać na przyszłość branży, w tym m.in. proces projektowania wnętrz. Według nas, kluczowe są tu takie tematy, jak: playfulness i niwelowanie poczucia niepewności czy stresu, związanego z urządzaniem, na rzecz przyjemności, płynącej z projektowania i procesu kreatywnego. Ważna jest też dla nas demokratyzacja, czyli uproszczenie i ułatwienie, a także wywołanie poczucia, że każdy może w efektowny i efektywny sposób zdecydować o wyglądzie swoich przestrzeni – tłumaczy Małgorzata Rusin, Product Discovery & Consumer Insights Manager w VOX.

Premiera VOXBOX Studio, Warszawa, Targi VOX

W VOXBOX STUDIO klient, przy wsparciu doradcy, w krótkim czasie może otrzymać gotowy projekt wnętrza z kosztorysem, ponieważ program VOXBOX operuje na prawdziwych produktach i jest połączony z e-commercem nie tylko marki VOX, ale też partnerów oferujących różne produkty komplementarne. Klient może również odbyć wirtualny spacer po swoim przyszłym wnętrzu, upewniając się w dokonywanych wyborach.

VOXBOX STUDIO, podążając drogą zrównoważonego rozwoju i budowania doświadczenia omnichannel, na powierzchni zdecydowanie mniejszej od tradycyjnego salonu sprzedaży, daje nieograniczone możliwości projektowania dowolnych przestrzeni. Do dyspozycji mamy tam nie tylko wirtualną ekspozycję wszystkich produktów, ale też ich fizyczną reprezentację w postaci biblioteki materiałów. Skuteczność takiego rozwiązania VOX testował przez lata w swoich salonach, słuchając klientów, ucząc się i udoskonalając model. Dziś, oferuje możliwość współpracy potencjalnym partnerom z wykorzystaniem tego kompaktowego i jednocześnie skalowalnego formatu.

  

VOXBOX STUDIO

Każdy z nas chce był współtwórcą przestrzeni, w której mieszka. Nawet jeżeli korzystamy z pomocy architekta, dekoratora wnętrz czy doradcy w salonie, to pragniemy, żeby wnętrza naszego domu były „nasze”, żebyśmy się dobrze w nich czuli, żeby odzwierciedlały naszą osobowość, żeby były trwałe i funkcjonalne. Urządzanie wnętrz to dla większości z nas jeden z najtrudniejszych i najbardziej stresujących projektów. VOXBOX i VOXBOX STUDIO mogą być receptą na wiele problemów związanych z tym wyzwaniem – zarówno dla klientów, architektów, projektantów wnętrz, jak i dla marek dostarczających produkty do wyposażenia domu.

Naszym klientom oferujemy możliwość tworzenia projektu wnętrza samodzielnie online lub współtworzenia go z projektantem w studio. Przychodząc do VOXBOX STUDIO klient może liczyć nie tylko na profesjonalne wsparcie – może również obejrzeć próbki wszystkich materiałów, z których są wykonane produkty znajdujące się w projekcie wnętrza.

Architektom i projektantom oferujemy możliwość skrócenia czasu pracy nad projektami, które wykorzystują nasze produkty oraz bardziej interaktywnej współpracy z klientami (również online), co daje nowe możliwości budowania relacji architekt/projektant – klient. Przygotowaliśmy również specjalny program Ambasador VOX, który będzie się opierał na wzajemnym rozwoju kompetencji i budowaniu unikalnego doświadczenia klientów.

Współpracujące z nami marki, będą miały możliwość: lepszej prezentacji swoich produktów w przestrzeni wirtualnej, tworzenia dedykowanych wirtualnych showroomów, których liczba jest nieograniczona, oraz łączenia swojej oferty razem z innymi markami produktów komplementarnych w pięknych wnętrzach.

VOXBOX STUDIO

VOXBOX STUDIO to też nowa oferta dla naszych partnerów handlowych, zarówno w kraju, jak i za granicą. Kompaktowe wymiary konceptu dają ogromne możliwości skalowania sieci, wpasowywania w różne przestrzenie, tworzenia pop-upów w galeriach handlowych, itp. Aktualnie otworzyliśmy już testowy punkt w centrum Madrytu i otwieramy w marcu podobny koncept w Dubaju. Trwają rozmowy z kilkoma sieciami we Francji oraz Meksyku. Klienci w każdym z tych krajów mają inne wymagania, ale model VOXBOX STUDIO jest na tyle elastyczny, że już dzisiaj możemy stwierdzić jednoznacznie, że damy radę się do nich dostosować zachowując spójność marki VOX i standard sieci.

Dla pasjonatów designu i ludzi przedsiębiorczych, którzy nie dysponują wystarczającymi zasobami finansowymi, przygotowujemy specjalną ofertę, która w przyszłości ułatwi możliwość prowadzenia swojego VOXBOX STUDIO w oparciu o przygotowany przez nas model franczyzowy – jeżeli kandydat wykaże się odpowiednimi kompetencjami, chęcią rozwoju i zaangażowaniem – tłumaczy Marcin Barański, CEO & Board Member VOX.

Premiera VOXBOX STUDIO, Warszawa, Targi VOX

Grupa VOX od wielu lat bacznie obserwuje trendy zmieniające rynek i oczekiwania klientów. Podążając za najnowszymi zmianami wywołanymi przez rozwój technologii, a jednocześnie przyśpieszonymi przez pandemię, marka zdecydowała się na szybsze i silniejsze łączenie świata realnego z wirtualnym wierząc, że dzięki temu uda się jej zbudować unikalne i spójne doświadczenie swoich klientów poprzez wdrożenie zintegrowanego modelu omnichannel.