VOXBOX Studio w Poznaniu
Łącząc technologię i profesjonalne doradztwo oraz doświadczenie wirtualne ze zmysłowym, marka VOX rozpoczęła rewolucję w branży wnętrzarskiej – zapewniając wyjątkowe doznania swoim klientom i oferując partnerom biznesowym atrakcyjny model współpracy.
Jak pokazują wyniki badania GfK Polacy a stres, najbardziej obciążające emocjonalnie doświadczenia to dla nas problemy finansowe, choroba członka rodziny… i remont. Nawet jeśli na początku cieszy nas wizja odświeżenia naszych wnętrz – lub urządzenia od podstaw nowego mieszkania czy domu – na późniejszych etapach przytłacza nas niepewność. Czy elementy wystroju, które wybieramy, będą do siebie pasować? Czy nie przekroczymy założonego budżetu? Tych pytań jest mnóstwo, a każde kolejne sprawia, że nasz stres tylko rośnie. VOX znalazł na to rozwiązanie – unikalny model urządzania wnętrz.
Czysta przyjemność z projektowania
VOX postawił sobie ambitny cel: sprawić, by projektowanie wnętrz stało się prostym i przyjemnym procesem dla każdego – w dodatku całkowicie bezpłatnie.
Tak powstał VOXBOX – intuicyjna platforma, w której możemy zaprojektować każdy rodzaj wnętrza, kontrolując jednocześnie wydatki za pomocą na bieżąco aktualizowanej wyceny. Użytkownik może również skorzystać z wielu gotowych propozycji aranżacji i dowolnie je modyfikować.
Platforma VOXBOX pozwala testować m.in. różne warianty ustawienia mebli a także dobór kolorów i materiałów
Innowacyjność tego rozwiązania była od momentu jego premiery wielokrotnie nagradzana, a w 2023 roku została uhonorowana prestiżową nagrodą w ramach konkursu Digital Excellence Awards w kategorii Digital Customer Experience.
Użytkownicy doceniają VOXBOX za wysoką jakość wizualizacji
VOX postanowił pójść krok dalej, łącząc świat wirtualny z rzeczywistym. Tak narodził się koncept VOXBOX Studio. To połączenie:
- studia projektowego z najlepszymi na rynku narzędziami i profesjonalnym doradztwem,
- centrum doświadczeń z biblioteką materiałów i wirtualną rzeczywistością,
- sklepu z możliwością konfiguracji mebli zgodnie z osobistymi preferencjami i szybkiego zakupu tysięcy produktów.
Gdyby VOX chciał pokazać wszystkie produkty ze swojej oferty w tradycyjnym sklepie, miałby on powierzchnię 10 boisk piłkarskich. W VOXBOX Studio dzieje się to już na 25 m2.
Unikalną wartością jest tutaj możliwość przeniesienia się do zaaranżowanej przestrzeni w wirtualnej rzeczywistości za pomocą okularów VR, zapewniających najwyższą jakość obrazu. O tym, jakie uczucia wyzwala to w klientach, można przekonać się, patrząc, jak całe rodziny odwiedzają VOXBOX Studio i z zachwytem przechadzają się po wirtualnych wnętrzach.
W VOXBOX Studio możemy za pomocą okularów VR wejść do zaprojektowanego przez siebie pomieszczenia
Spacer w goglach VR pozwala też w prosty sposób przekonać się, czy wybory, jakich dokonaliśmy na etapie projektowania, na pewno nam odpowiadają. Możemy np. sprawdzić, czy zaaranżowane przez nas wnętrze jest wystarczająco przestronne, by swobodnie się po nim poruszać. Wszelkie ewentualne zmiany możemy wprowadzić za pomocą kilku kliknięć. Dzięki temu zakupy stają się bezstresowe.
Inny kolor drzwi? Większa szerokość łóżka? W VOXBOX od razu wprowadzisz zmiany w swoim projekcie
Zawsze możemy też liczyć na wsparcie eksperta, który czuwa nad całym procesem i angażuje się w niego tak bardzo, jak tego potrzebujemy – w VOXBOX Studio lub zdalnie, dzięki możliwości dzielenia się projektami online.
Rozwój w Polsce po sukcesie za granicą
Grupa Kapitałowa VOX dzięki międzynarodowej obecności obserwuje i aktywnie kreuje aktualne trendy w obszarze obsługi klienta. Zdobywając wiedzę na temat zmieniających się oczekiwań klientów i ich zwyczajów zakupowych, firma stworzyła sieć VOXBOX Studio w różnych formatach. Na bazie tych doświadczeń możliwe było przygotowanie gotowego modelu biznesowego, który VOX oferuje obecnie swoim partnerom.
W przestrzeni VOXBOX Studio możemy zapoznać się z licznymi próbkami materiałów
Pierwsze VOXBOX Studio w Polsce – pop-up w Poznaniu – zostało otwarte dopiero po tym, jak VOX sprawdził to rozwiązanie we współpracy z zagranicznymi partnerami. Po przetestowaniu formuły w Madrycie, Dubaju i Meksyku, VOX otwiera kolejne tego typu studia w Polsce, udostępniając ten unikalny model biznesowy obecnym i potencjalnym partnerom. VOXBOX Studio to nie tylko możliwość sprzedaży B2C, ale również miejsce gotowe do współpracy z projektantami i deweloperami w ramach relacji B2B.
Tworząc VOXBOX Studio, skupiliśmy się na doświadczeniu klienta. Z naszych badań wynika, że proces urządzania wnętrz może generować stres ze względu na wagę podejmowanych decyzji i ogromną liczbę dostępnych produktów, które powinny do siebie pasować. Łącząc technologię z profesjonalnym doradztwem, zamieniliśmy stres w przyjemność. Stworzyliśmy coś więcej, niż nowy format sklepu. Powstał kompletny, kompaktowy model biznesowy pozwalający na kompleksową obsługę klientów indywidualnych, będący również platformą do współpracy z projektantami i deweloperami. Obserwując pierwsze działające studia w Polsce i za granicą, ciągle rozwijamy omnichannelowy system, z którego korzystają partnerzy, wypracowując wspólnie kolejne funkcjonalności. Jesteśmy otwarci na nowych partnerów, którzy chcą zmieniać rynek wyposażenia wnętrz – opowiada Maciej Siedlewski, odpowiedzialny za rozwój modelu biznesowego VOXBOX Studio.