„Jak Twój sklep meblowy zyska więcej zadowolonych klientów?” – odpowiedzi na to pytanie będzie poświęcony cykl szkoleń dla handlu zorganizowany 17 maja na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich przez Ogólnopolską Izbę Gospodarcza Producentów Mebli i Grupę MTP. Wydarzenie będzie towarzyszyło targom Meble Polska w Poznaniu, które potrwają od 16 do 19 maja 2022. Udział w wykładach dla wystawców i odwiedzających targi jest bezpłatny.
Cykl wykładów dla handlu z branży meblarskiej poprowadzi Jerzy Osika – ekspert ds. sprzedaży i zarządzania sprzedażą, właściciel i prezes firmy Promedia. Podczas seminarium o sztuce sprzedaży, zdradzi m.in. jakich słów i sformułowań używać, a jakich unikać, by zwiększyć swoje szanse na sprzedaż. Dzięki wykładowi o marketingu i zmieniających się zachowaniach zakupowych, dowiemy się jak można przyciągnąć do sklepu meblowego więcej klientów. Natomiast prelekcja o zarządzaniu salonem sprzedaży dostarczy kierownikom sklepów cennych wskazówek, jak stawać się coraz bardziej skutecznym menedżerem, który sprawnie zarządza zespołem współpracowników i jest dla nich autentycznym liderem.
Wisienką na torcie będzie seminarium o najmodniejszym zjawisku w handlu – sklepach tymczasowych, tzw. pop-up stores, których popularność rośnie szybciej, niż kiedykolwiek dotąd. Według badania firmy Cushman & Wakefield formaty pop-up store zamierza rozwijać już 26 proc. detalistów. Uczestnicy wykładu, dowiedzą się jak można skorzystać na tym trendzie, działając w branży mebli i artykułów wyposażenia wnętrz.
Program wykładów 17.05.2022 (wtorek):
10:30-11:15
„Jak mówić, by więcej sprzedać? Siła słowa w salonie meblowym”.
„Skoro myśli wpływają na słowa, to i słowa wpływają na myśli” – pisał George Orwell. Jakich słów i sformułowań używać, a z jakich zrezygnować, by zwiększyć swoje szanse na sprzedaż? Jakie zadawać pytania, by pomóc klientowi w zakupie? Co i jak mówić, by podnieść wartość i liczbę produktów, które klient kupi w Twoim salonie meblowym? Znajdź nowe odpowiedzi na te pytania.
11.30 -12:15
„W jaki sposób sprawisz, by więcej klientów odwiedziło właśnie Twój sklep?”
Marketingowe powiedzenie mówi, że „połowa pieniędzy przeznaczonych na reklamę jest wyrzucona w błoto, rzecz w tym, aby wiedzieć która”. W czasach, gdy coraz szybciej zmieniają się zachowania zakupowe klientów, rosną ich wymagania w stosunku do sposobu komunikowania się z nimi, a my mamy coraz większy wybór narzędzi marketingowych, w tym nowoczesnych mediów, skuteczny marketing staje się dla sklepu meblowego coraz większym wyzwaniem. Co pomoże Ci zwiększyć liczbę klientów odwiedzających Twój salon meblowy? Skorzystaj z okazji, by zyskać nowe inspiracje.
12:30 – 13:15
„Kierownik sklepu – skutecznym menedżerem i liderem zespołu”
Dlaczego nawet najlepsi sprzedawcy, awansowani na kierowników sklepów nie zawsze spełniają oczekiwania swoich pracodawców, pracowników i swoje własne? Co ułatwi Ci, jako kierownikowi sklepu, byś stawał się coraz bardziej skutecznym menedżerem, który sprawnie zarządza zespołem współpracowników i jest dla nich autentycznym liderem? Podczas tego spotkania zyskasz podpowiedzi, które sprawdzają się w praktyce.
13:30 – 14:15
„Jak sprzedasz klientowi tam, gdzie on jest?”
Klient chce kupować tam, gdzie jest, dlatego coraz częściej korzysta zarówno z zakupów w internecie, jak i w sklepach tymczasowych, tzw. pop-up stores, których popularność rośnie szybciej niż kiedykolwiek dotąd. Na zadane podczas badania firmy Cushman & Wakefield pytanie: „w jakich formatach będą rozwijać się Państwa sklepy”, aż 26 proc. odpowiedzi brzmiało „pop-up store”. Dowiedz się, jak Ty możesz na tym skorzystać, oferując meble i artykuły wyposażenia wnętrz.
Wykłady będą prowadzone w Sali Zielonej na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.
Organizatorzy: Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli, Grupa MTP
Sponsorzy upominków: Monnari, Teekanne, Valentini, Wings, Pawo.
Rejestracja na targi i pełen program wydarzeń: https://www.meblepolska.pl/pl/
***
O Ogólnopolskiej Izbie Gospodarczej Producentów Mebli:
Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli została powołana 9 stycznia 1996 r. w celu reprezentowania i obrony interesów zrzeszonych w niej podmiotów gospodarczych oraz kształtowania w obrocie gospodarczym zasad dobrego obyczaju i uczciwej konkurencji. Misją Izby jest integracja polskiej branży meblarskiej w celu skutecznego współuczestnictwa w kształtowaniu rozwoju polskiej branży meblarskiej, aktywne promowanie polskich mebli w kraju i na świecie oraz wspieranie dążeń do zapewnienia konsumentom pełnej satysfakcji z zakupu i użytkowania wyrobów polskiego przemysłu meblarskiego.