Wspólne przyrządzanie oryginalnych dań, inspirujące rozmowy o designie i celebrowanie czasu w wyjątkowej aranżacji. Salon Warszawski to kolejny projekt Marcina Szczeliny – kuratora i krytyka architektury, w którym gospodarz łączy dwie największe pasje: gotowanie i design. Partnerem formatu jest marka Lena Lighting.
Synergia pozytywnej energii, niezwykłych smaków i rozmów pełnych emocji: Salon Warszawski Marcina Szczeliny otwiera drzwi dla przedstawicieli świata architektury, designu, ale także szeroko pojętej kultury i biznesu. I kreuje przestrzeń na wyjątkowe doznania kulinarne oraz estetyczne. Wnętrze tytułowego salonu zachwyca bowiem nowoczesną aranżacją, dopracowaną w najmniejszych detalach.
– Niezmiernie cieszymy się, że możemy być częścią Salonu Warszawskiego i wraz z gospodarzem oraz jego gośćmi odkrywać design i architekturę na nowo. Cykl intrygujących rozmów o sztuce projektowania i tworzenia, które ukazują wiele perspektyw, to dla nas ogromna inspiracja i motywacja do kreowania nie tylko coraz bardziej efektywnych, ale też piękniejszych rozwiązań oświetleniowych. Wspólnie opowiadamy historię o możliwościach otoczenia i świata. – mówi Marzena Lesińska Pełnomocnik Zarządu ds. Marketingu
W Salonie Warszawskim pojawiły się dotychczas między innymi takie osobistości, jak Oskar Ziętara, Malwina Konopacka, Marcelina Plichta-Wabnik, Krystian Kowalski, Robert Konieczny, Maffasion, Mirosław Nizio czy Bovska.
Format jest emitowany w każdy czwartek na platformie YouTube.
___________________________________________________________________________________________
Lena Lighting S.A. – polski producent oświetlenia LED. Oferuje światowej klasy energooszczędne systemy oświetlenia dla przemysłu, budownictwa i inwestycji drogowych. Fabryka Lena Lighting jest wyposażona w najnowocześniejsze linie produkcyjne oraz własne centrum badawcze. Firma zatrudnia 210 osób odpowiedzialnych za projekty, badania, wzornictwo, produkcję i obsługę klienta. Rocznie Lena Lighting
produkuje ponad 2 500 000 lamp i wdraża 50 nowych wzorów. Wiele z nich, jak TYTAN LED, QUEST PLUS LED, ASTRA LED, czy UV-C STERILON FLOW to bestsellery na skalę światową. Lena Lighting eksportuje swoje produkty do 70 krajów. Za rozwój marki odpowiadają ludzie, którzy z wielką pasją tworzą produkty słynące z najwyższych parametrów efektywności i energooszczędności. Produkcja i działalność firmy odbywa się w oparciu o kompleksowy system zarządzania środowiskowego ISO 14001. Lena Lighting zdobyła dwie statuetki w prestiżowym konkursie wzorniczym RED DOT 2022.
www.lenalighting.pl