W ciągu osiemnastu lat istnienia, usytuowana w Warszawie DOMOTEKA stała się ważnym punktem na mapie rynku wnętrzarskiego. Inspiracje architektoniczne spotykają się tu z najnowszymi trendami, a szeroka i kompletna oferta produktowa łączy światowe i polskie marki. DOMOTEKA to także usługi z profesjonalnym doradztwem oraz edukacja dla profesjonalistów i klientów docelowych. 18 lat istnienia pokazało, że DOMOTEKA ewoluuje, kusi najlepszym wzornictwem i przyciąga wymagających klientów swą różnorodnością i jakością, stając się na rynku wnętrzarskim synonimem stylu oraz nowoczesności w designie. Z okazji urodzin DOMOTEKI, 4 października 2024 o godz.18:00 w centrum odbędzie się spotkanie „Siła opowieści” z cenioną dziennikarką, reżyserką i producentką filmów dokumentalnych Ewą Ewart i makijażystką oraz malarką Magdą Atkins.
Imponująca powierzchnia i stabilny wynajem
DOMOTEKA, największe centrum aranżacji wnętrz premium w Polsce, od lat przyciąga wielu klientów z Warszawy i okolic a także z całej Polski i zagranicy. Zlokalizowana zaledwie 20 minut od centrum miasta i usytuowana w bezpośrednim sąsiedztwie trasy S8, oferuje dostęp do prawie 60 salonów znanych i docenianych marek, które zaspokajają oczekiwania w zakresie wyposażenia każdego rodzaju pomieszczeń – od salonów, sypialni, przez kuchnie i łazienki, aż po tarasy i ogrody. Na terenie centrum znaleźć można kompletną ofertę ponad 600 marek, w tym wielu dostępnych na wyłącznie w DOMOTECE. Całość zajmuje ponad 17 tysięcy metrów kwadratowych, a wynajem powierzchni utrzymuje się na stabilnym poziomie ponad 90%. Centrum Designu DOMOTEKA jest sercem HOMEPARKU TARGÓWEK – kompleksu handlowego z komplementarną ofertą o łącznej powierzchni 75 000 metrów kwadratowych.
Przez 18 lat działalności DOMOTEKA nieustannie poszerzała swoją ofertę, wprowadzając nowoczesne rozwiązania, inwestując w modernizacje oraz rozwijając przestrzeń handlową. Jednym z kluczowych projektów była przebudowa i wydzielenie lokali dla IWC HOME oraz Dion o łącznej powierzchni 736 m², co znacząco wzbogaciło ofertę wnętrzarską centrum. DOMOTEKA zyskała również przewagę konkurencyjną dzięki uruchomieniu „Akademii Harmonika” – innowacyjnej sali zabaw, która przyciąga rodziny z dziećmi i stanowi unikatową ofertę wśród centrów meblowych.
W poszukiwaniu inspiracji
Warszawskie Centrum Designu DOMOTEKA słynie przede wszystkim z dostępności wyjątkowych marek takich jak Hastens, Bo Concept, IWC Home, Dion, Natuzzi Editions, Rolf Benz, NAP, Garden Space, Ernest Rust, Bizzarto, Halupczok, Nolte, Primavera Furniture, Livingroom czy Miloo Home. DOMOTEKA od lat zdobywa liczne nagrody, w tym prestiżowe wyróżnienia PRCH Retail Awards czy w roku 2020 Shopping Centre Internet Campaign of the Year – Złoty medal za kampanię Design Centre DOMOTEKA. Z kolei w roku 2021 DOMOTEKA zdobyła wyróżnienie za cykl webinarów DOMODESIGN zatytułowanych „Najlepsze praktyki COVID-19”, a w 2022 roku w Shopping Centre Magazine of the Year – Srebrny medal za katalog produktowy DOMOTEKA oraz w minionym roku w Shopping Centre Event of the Year – Srebrny medal za DOMODESIGN.
Jednym z flagowych wydarzeń organizowanych przez DOMOTEKĘ jest DOMODESIGN, odbywający się w dwóch odsłonach, na wiosnę i na jesień każdego roku. Wydarzenia te dedykowane są architektom i projektantom oraz klientom docelowym. Aktywności te oferują spotkania, warsztaty i prezentacje nowości oraz pełnej gamy usług oferowanych przez obiekt. Drugim wyróżniającym się, cyklicznym wydarzeniem są DOMOPASJE – popołudniowe spotkania z wybitnymi postaciami czy artystami z polskiej sceny projektowej. Ważną częścią strategii DOMOTEKI jest długofalowa współpraca z architektami oraz ciągła analiza rynku i oczekiwań klientów. Od 2017 roku, kiedy to zarządzanie obiektem przejął Fundusz zarządzany przez PRADERA Management Poland, strategia leasingowa została dostosowana do nowych warunków rynkowych. Od tego momentu DOMOTEKA kładzie jeszcze większy nacisk na poszerzanie i uatrakcyjnianie oferty, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i dla architektów.
„Przez tych 18 lat DOMOTEKA stała się nie tylko miejscem zakupów, ale także centrum inspiracji dla miłośników designu i architektury. Dzięki bliskiej współpracy z markami wnętrzarskimi oraz regularnym wydarzeniom, takim jak DOMOPASJE, DOMODESIGN czy DOMOWIEDZA, a także zewnętrznym działaniom odbywającym się pod szyldem DOMOTEKA, budujemy unikalną ofertę, która odpowiada na potrzeby naszych Klientów, zarówno profesjonalistów, czyli architektów jak i indywidualnych klientów. Nasze plany opierają się na ciągłym rozwoju i poszerzaniu oferty, co sprawia, że Domoteka jest wyjątkowym miejscem na mapie nie tylko Warszawy, ale i Polski” – mówi Agata Brzezińska, Senior Director, Head of CEE Pradera.
„Jako zespół zarządzający DOMOTEKĄ, z dumą obserwujemy, jak centrum nieustannie rozwija się i adaptuje do zmieniających trendów rynkowych. Dzięki zróżnicowanej ofercie, atrakcyjnemu programowi wydarzeń skierowanych do klientów oraz architektów, wysokiemu poziomowi wynajmu oraz bliskiej współpracy z najemcami, DOMOTEKA utrzymuje przez te osiemnaście lat silną pozycję w branży. Jesteśmy dumni, że możemy zarządzać miejscem, które cieszy się ogromnym uznaniem ze strony klientów i naszych partnerów biznesowych” – uzupełnia z ramienia BNP Paribas Real Estate, Dyrektor DOMOTEKI, Paulina Tkacz.
Zapisy na spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins:
https://domopasje.konfeo.com
Więcej informacji: domoteka.pl
***Centrum Designu DOMOTEKA to pierwszy w Polsce obiekt handlowy w całości dedykowany designowi. Położona niespełna 20 minut od centrum Warszawy, posiada w swojej ofercie produkty ponad 600 marek z całego świata. Klienci DOMOTEKI, poza wyposażeniem do wszystkich pomieszczeń domu czy mieszkania, znajdą tu także bogatą gamę usług, kompetentny personel, a przede wszystkim inspiracje i wiedzę wzorniczą. Właścicielem DOMOTEKI oraz parków handlowych HOMEPARK jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery – wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie.
Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 3,5 miliarda euro zawiera ponad 59 centrów i parków handlowych w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji, Turcji oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich posiadających łącznie 2,500 sklepów. (www.pradera.com).
Nieruchomością zarządza spółka BNP Paribas Real Estate Poland.
Za komercjalizację odpowiada Cushman & Wakefield.