Wybitne wzornictwo – Duravit ponownie wyróżniony w konkursie German Design Award 2022

Jury konkursu German Design Award 2022 wyróżniło firmę Duravit za wybitne wzornictwo produktów i ich komunikację. Projektant łazienek otrzymał wyróżnienia „Winner” i „Special Mention” w kategoriach „Excellent Product Design – Bath and Wellness” oraz „Excellent Communications Design – Integrated Campaigns and Advertising”.

White Tulip jest pierwszą pełną łazienką stworzoną w całości przez Philippe Starcka. Ta bogata paleta produktów została nagrodzona tytułem „Zwycięzca” w konkursie German Design Award. Każdy element jest niezwykły i wykwintny, odzwierciedlając organiczną sylwetkę kwitnącego tulipana i tworząc niemal rzeźbiarski, delikatny charakter.

Tytuł „Zwycięzcy” przyznano również związanej z nim serii baterii. Baterie White Tulip świadczą o ekstrawaganckiej dbałości o szczegóły. Spójnym elementem wzornictwa jest lekko pochylony na zewnątrz uchwyt, który dzięki gładko wypolerowanej powierzchni jest niezwykle łatwy i przyjemny w obsłudze. Wysoka jakość wykonania i najwyższy perfekcjonizm widoczne są w 160 wąskich, pionowo grawerowanych paskach, które nadają baterii szczególnie wyrafinowany charakter.

D-Neo oferuje jakość premium i wyrafinowane wzornictwo w atrakcyjnej cenie. Ta niezwykła kompletna seria łazienkowa była drugą innowacją firmy Duravit z roku 2021, która zdobyła trzy nagrody – wyróżnienie jako „Winner” dla baterii D-Neo oraz „Special Mention” dla całej serii i związanej z nią kampanii komunikacyjnej.

D-Neo nie poddaje się krótkotrwałym trendom i jest doskonałym towarzyszem codziennego życia w każdym jego aspekcie. Pierwsza kompletna linia łazienkowa belgijskiego projektanta Bertranda Lejoly jest świadectwem jego niezwykłego instynktu w projektowaniu wnętrz. Eleganckie formy tworzą przestrzeń, w której może rozwinąć się indywidualny styl, a elementy wzornictwa reprezentują znacznie więcej niż tylko funkcjonalność.

Umiarkowane, ale wyraziste – baterie wyróżniają się prostym, geometrycznym kształtem. Charakterystycznie wąski, pionowo ustawiony uchwyt jest standardem w całym asortymencie. 

Różnorodność D-Neo znajduje również odzwierciedlenie w wielokrotnie nagradzanej kampanii komunikacyjnej. Pod hasłem „THIS IS NEO”, kampania prezentuje D-Neo w czterech różnych stylach i wariantach, w każdym przypadku ożywionych przez autentyczne, codzienne chwile. Czy to w stylu bohemy czy pop, w mediach społecznościowych czy w prasie – kampania D-Neo celebruje różnorodność.

Duravit otrzymał również kolejne „Wyróżnienie Specjalne” za News Magazine #13. Duravit jest znany z zmysłowych łazienek o jakości, którą można poczuć. Czasopismo Duravit News Magazine dba o to, aby to uczucie było przekazywane już przy pierwszym kontakcie z marką. Rocznie drukuje się i uszlachetnia ponad 100.000 egzemplarzy, a elegancki charakter magazynu ożywia treści redakcyjne. News Magazine przekazywany handlowcom i klientom końcowym w ponad 40 krajach umożliwia zanurzenia się w nowości łazienkowe firmy Duravit.

German Design Award to nagroda premium przyznawana przez German Design Council, uznany na całym świecie konkurs wzorniczy, którego celem jest odkrywanie, wprowadzanie i docenianie wyjątkowych trendów wzorniczych. Co roku nagradzane są wysokiej klasy zgłoszenia w dziedzinie wzornictwa produktów i komunikacji, z których każde jest na swój sposób pionierem w międzynarodowym krajobrazie wzornictwa.