Sieć Salonów Agata wychodzi naprzeciw wszystkim tym, którzy chcą szybko i modnie umeblować nowe mieszkanie lub dopasować charakter czterech kątów do ulubionego stylu i aktualnych trendów – na Klientów czekają tysiące produktów dostępnych „od ręki”. Możliwość znalezienia wymarzonych mebli bez konieczności długiego oczekiwania na realizację zamówienia podkreśla też nowy spot
z udziałem Ambasadorek marki.
Zdarzają się w życiu sytuacje, w których nie można czekać. Nie inaczej jest w przypadku zakupu mebli, np. w trakcie generalnych remontów w domach Polaków. Dzięki szerokiej ofercie produktów dostępnych na miejscu, w salonie, Klienci sieci Agata nie muszą iść na kompromisy, szczególnie przed świętami. Sofę w ulubionym kolorze lub stół w idealnym rozmiarze mogą kupić bez zbędnego czekania. Marka Agata właśnie rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię, która informuje Klientów o tym walorze oferty.
– Nasza oferta jest nie tylko szeroka i różnorodna, dopasowana do wielu gustów i preferencji czy zgodna z aktualnymi trendami – nie każdy wie, że wiele spośród naszych mebli jest dostępnych „od ręki”. Dbamy o to, by nasi Klienci zawsze mogli znaleźć w Salonach Agata to, czego w danej chwili potrzebują. To ogromne ułatwienie dla osób, które nie mogą pozwolić sobie na czekanie – tłumaczy Przemysław Gurban, dyrektor operacyjny Agata S.A.
„Jest od ręki – bierzemy!”
O tym, że na najlepsze rzeczy w życiu nie zawsze trzeba czekać, dobrze wie Teściowa Gośki. Nowe spoty z udziałem Małgorzaty Sochy i Ewy Kasprzyk po raz kolejny w zabawny sposób podkreślają korzyści
i ułatwienia, z których mogą skorzystać Klienci Salonów Agata. Teściowa znowu pomaga urządzić się swojej Synowej. Gośka nie zawsze wydaje się zachwycona jej uwagami. Jednak chociaż na
to, co w życiu najlepsze, często trzeba czekać, to z wymarzoną kanapą z Salonu Agata będzie mogła wrócić do domu od razu. Kolejna zabawna historia pokazuje widzom, że z niektórymi decyzjami nie należy zwlekać – tak jak w przypadku zakupu wygodnego mebla, który idealnie podkreśli charakter naszego mieszkania.
– W dobie, kiedy wiele firm boryka się z brakiem dostępności produktów, co powoduje, że konsumenci nie wiedzą czy i kiedy otrzymają zamówione towary, Salony Agata po raz kolejny wyszły naprzeciw potrzebom osób zainteresowanych szybkimi metamorfozami i zadbały o szeroką ofertę produktów dostępnych „od ręki”. Wydaje się, że ta dostępność szczególnie ważna jest właśnie teraz, kiedy ze zmianami aranżacyjnymi chcemy zdążyć jeszcze przed okresem świąt. Akcentujemy to naszą nową kampanią promocyjną, która obecna jest nie tylko w telewizji i radiu, ale także dzięki dedykowanym kreacjom w internecie, prasie, social mediach oraz w przestrzeni naszych salonów – podsumowuje Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.
Nowe spoty dostępne są pod poniższymi linkami:
Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja PZL, a zakupem czasu reklamowego w telewizji zajął się Spark Foundry.
***
O Agata S.A.:
Agata S.A. to polska sieć wielkopowierzchniowych salonów mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce; obejmująca 32 wielkopowierzchniowe salony zlokalizowane zarówno w dużych, jak i średnich miastach w całym kraju. Agata S.A. poprzez punkty sprzedaży detalicznej i e-commerce oferuje kolekcje do pokoju dziennego, dziecięcego, sypialni, jadalni
i kuchni, a także szeroką gamę produktów i akcesoriów do aranżacji wnętrz. Marka zapewnia dostęp do artykułów ponad 250 krajowych i zagranicznych producentów kilkudziesięciu marek własnych oraz szerokiego grona doradców, projektantów
i ekspertów.
Więcej o Agata S.A: www.agatameble.pl